Przede wszystkim największym atutem portalu YouTube jest jego forma – wideo. Jest bardzo atrakcyjna i trafiająca w gusta odbiorców. Doszło do tego, że różne osoby, mające coś do przekazania w formie słownej wolą zobrazować to, przeczytać, przedstawić na YouTube, z powodu jego ogromnego dotarcia do użytkowników. Tutaj można zbudować pozycję eksperta, w przyjazny sposób zaprezentować […]

Każdy, kto zaczyna przygodę z biznesem on-line, prędzej czy później przeczyta o newsletterach. Okazuje się, że trzeba je mieć: „w skrócie: newsletter i świetnie sprzedaje i świetnie promuje blogowe treści. A to dwie najważniejsze rzeczy!” – pisze marketerka Kasia Pszonicka. „ Skuteczna strategia e-mail marketingowa zamienia rozważających zakup w klientów, a kupujących po raz pierwszy

Jak (legalnie) zbudować bazę do newslettera i co wysyłać?Read More »

Marzenie o własnym biznesie wielu osobom wydaje się odległe i nieosiągalne. Jednak za sprawą rozwijającego się kanału sprzedaży e-commerce to pragnienie może się okazać łatwiejsze do spełnienia niż Wam się wydaje. Jak założyć własny sklep internetowy i w jaki sposób zarządzać jego rozwojem, by osiągnąć sukces? Przygotowaliśmy krótki przewodnik ułatwiający start w świecie handlu online.

Sklep internetowy – od czego zacząć?Read More »

Duże spółki wydają na marketing szeptany miliony. A jak może go przeprowadzić mała firma, która nie ma takiego budżetu? Na początek dobra wiadomość: większość klientów rzadziej poleca produkty globalnych marek niż lokalne firmy. Najczęściej wymieniamy się ze znajomymi rekomendacjami w drobnych, codziennych sprawach i podpowiadamy im: gdzie w okolicy naprawić komputer? Jaki mechanik samochodowy jest

Marketing szeptany dla małej firmy – jak to zrobić?Read More »

W czasach, kiedy Internet nie cieszył się jeszcze popularnością, opinie o produktach i usługach przekazywano w formie ustnej. Droga danej rekomendacji była wówczas znacznie dłuższa niż w przypadku tych przekazywanych za pośrednictwem przestrzeni wirtualnej. Dlatego dzisiaj siła wzajemnych poleceń jest silniejsza niż jeszcze kilka lat temu, mimo że już wówczas miała odgrywała niemałą rolę w

Słowa na wagę złota! Czy buzz marketing jest popularny w domach mediowych?Read More »

Jednym z głównych zadań marketingu szeptanego jest zdobywanie poszczególnych linków z forów i innych stron, gdzie pojawiają się komentarze. Jest to jedno z działań, które składają się na SEO. To właśnie m.in. linki zawarte w komentarzach mają wpływ na pozycjonowanie. Dlatego zachodzi pytanie: jak zdobywać wartościowe linki? Szeptanka a link building Aby dana strona w

Marketing szeptany, a zdobywanie wartościowych linkówRead More »

Marketing regionalny, zwany także terytorialnym, jest specyficzną gałęzią marketingu. Jednostki terytorialne takie jak miasta, gminy, powiaty czy województwa powinny mieć wizję rozwoju i zarządzania swoimi zasobami. Wizję tą można realizować właśnie poprzez działania marketingu regionalnego. Czym jest marketing regionalny? Każdy region, czy miasta znajdujące się w nim, mają własną specyfikę. Rożne uwarunkowania społeczno- ekonomiczne powodują,

Marketing regionalny. Co to takiego i jak go realizować?Read More »

W branży marketingowej trendy zmieniają się bardzo szybko. Najlepszą metodą, aby być na bieżąco jest uczestnictwo w konferencjach marketingowych. Jest ich jednak na tyle dużo, że nie można być na wszystkich. Ponieważ trzeba się liczyć z kosztami takiego wyjazdu, a także sporą ilością poświęconego czasu. Które z konferencji wybrać, aby zyskać najwięcej? Poniżej przedstawiamy kilka

Konferencje marketingowe – gdzie wato być, a co można odpuścić?Read More »

Rozwój sieci internetowej w ostatnich dwudziestu latach spowodował liczne zmiany w wielu dziedzinach życia. Dotyczy to także marketingu, dla którego otworzyło się wiele nowych możliwości i obszarów działania. Jednym z nich są fora internetowe. Fora obszarem dyskusji Fora internetowe są jednym z pierwszych obszarów wymieniania opinii i prowadzenia dyskusji w Internecie. Przez lata ich charakter

Marketing na forach – najlepsze źródło pozyskania klientówRead More »

W czasach hegemonii mediów społecznościowych wydawać by się mogło, że fora internetowe straciły na znaczeniu. Różnorodność wszelkiego rodzaju grup np. na Facebooku przesłania niektórym osobom prowadzenia własnego forum. Bo może warto to robić, zwłaszcza jeśli prowadzimy firmę i posiadamy własną markę? Założenie forum Sam początek prowadzenia własnego forum może wydawać się nieco trudny, zwłaszcza w

Czy warto posiadać własne forum dyskusyjne? (będąc marką)Read More »